Informace o záruce a reklamaci
Obdržel/a jsem poškozený produkt. Na koho se můžu obrátit?
Velice nás to mrzí. Právě tomu se snažíme zabránit pomocí našich kontrol kvality před odesláním zboží. Pokud jste i přesto obdrželi poškozené zboží, neprodleně kontaktujte náš zákaznický servis na tel.: +420 722 985 429.
Kde mohu zboží reklamovat?
Pokud jste obdrželi nefunkční produkt, neprodleně kontaktujte náš servis na tel.: +420 234 280 645. Pokud chcete zboží reklamovat, mějte připravený popis závady a údaje o vaší objednávce (jméno, číslo objednávky a datum objednávky).
Jak dlouho je zboží v záruce?
Na všechny své nákupy můžete uplatnit záruku 2 let. Na produkt SmartClean nabízíme záruku 5 let.
Které závady na zboží nejsou kompenzovány?
Každá stížnost je posuzována individuálně, avšak na následující se záruka nevztahuje:
- Špatné nebo nepřiměřené užívání produktu.
- Před použitím si vždy přečtěte návod k použití!