+420 722 985 429
Můj košík
Menu Menu

Doprava

Do kterých zemí odesíláte zboží?
Objednávky lze doručit na adresy v České republice a na Slovensku.

Kolik zaplatím za dopravu?
U objednávek do 1 999,-Kč účtujeme poplatek ve výši 105,-Kč pro službu DPD private a 85,-Kč pro službu DPD pickup po České republice. Do Slovenska jsou ceny 178,-Kč pro službu DPD private a 148,-Kč pro službu DPD pickup . U všech objednávek nad 1 999,-Kč za dopravu neplatíte.

Jak dlouho trvá doručení?
Dodací lhůta je do dvou pracovních dnů. Jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání, obdržíte od nás e-mail s linkem na sledování zásilky u přepravní společnosti DPD.

Co mám dělat, když jsem do objednávky zadal špatnou adresu?
V případě, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme adresu změnit. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis co nejdříve na telefonním čísle +420 722 985 429 nebo e-mail [email protected] 

Proč jsem neobdržel e-mail s potvrzením o objednávce?
Může se stát, že e-mail s potvrzením o objednávce skončil ve složce spam či nevyžádané poště. Pokud potvrzení nenaleznete ani zde, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Jak můžu objednávku zrušit?
Protože se snažíme odesílat objednávky co nejdříve, abyste nemuseli dlouho čekat, není bohužel možné objednávku zrušit.
Při doručení však můžete objednávku odmítnout a nepřevzít. V takovém případě nám bude produkt vrácen. Peníze za nedoručenou objednávku vám následně vrátíme, okamžitě po obdržení objednávky, nejpozději však do čtrnácti dnů.

Mohu si objednávku nechat doručit na jinou adresu?
Ano, při vyplňování objednávkového formuláře můžete zvolit jinou dodací adresu, než je fakturační. Obě adresy ale musí být v České republice nebo na Slovensku.

Jak probíhá doručování zásilek?
Objednávka vám bude doručena na adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři, prostřednictvím přepravní společnosti DPD. Pokud nebudete v době doručení na uvedené adrese, budeme Vás informovat o možnosti nového doručení.